اتحاد فدائیان کمونیست
کار ، مسکن ، آزادی ، جمهوری فدراتیو شورائی!

پیام تسلیت سازمان فدائیان (اقلیت) به مناسبت درگذشت رفیق مسعود دقیقی اصل

روابط عمومی سازمان فدائیان (اقلیت)

با کمال تاسف با خبر شدیم رفیق مسعود دقیقی اصل یکی از فعالین سازمان اتحاد فدائیان کمونیست و رفیق فعال شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست بعد از تحمل یک دوره بیماری، روز دوشنبه ۲۷ دسامبر (۶ دی) در یکی از بیمارستان های شهر گوتنبرگ سوئد چشم از جهان فرو بست.

رفیق مسعود از دوران نوجوانی به صفوف سازمان چریک های فدائی خلق ایران پیوست و در جریان انشعاب اقلیت و اکثریت در خرداد ۱۳۵۹ در مرز بندی با اکثریت رفرمیست و ضد انقلاب به بخش انقلابی سازمان چریک های فدائی خلق ایران (اقلیت) پیوست. وی بعد از مدتی فعالیت مخفی، دستگیر شد و زندان و شکنجه را در زندان های جمهوری اسلامی تجربه کرد.

رفیق مسعود بعد از آزادی از زندان، به ناگزیر از کشور خارج شد و فعالیت های مبارزاتی و کمونیستی خود را در سازمان اتحاد فدائیان کمونیست ادامه داد و تا آخرین روزهای زندگی و تا لحظه ای که مرگ به سر وقت اش آمد، به آرمان های کمونیستی و انقلابی کارگران و زحمتکشان وفادار ماند.

ما، فقدان رفیق مسعود دقیقی اصل را به خانواده و دوستان و همرزمان اش، بویژه رفقای اتحاد فدائیان کمونیست از صمیم قلب تسلیت می گوئیم و خود را در غم و اندوه آنان شریک می دانیم.

یاد و خاطره رفیق مسعود، کارگر کمونیست و انقلابی گرامی باد!

روابط عمومی سازمان فدائیان (اقلیت)

۲۹ دسامبر ۲۰۲۱ برابر با ۸ دی ماه ۱۴۰۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Translate »